Kampen

4 juni 2021 - aangemaakt door

Dag iedereen!

De kampen dit jaar gaan terug door!! Wij kijken er enorm naar uit. Tussen het (school)werk door, werkt jullie leiding hard aan de kampen om ze weer even onvergetelijk te maken als anders.

Hieronder vinden jullie per tak de kampboekjes en de inschrijvingsformulieren. Enkel wanneer de betaling is overgemaakt én het inschrijvingsformulier is ingevuld, is jullie zeescout ingeschreven.
Zeehonden- kampboekje/ inschrijven via deze link
Welpen- kampboekje / inschrijven via deze link
Scheepsmakkers- kampboekje / inschrijven via deze link
Verkenners- kampboekje / inschrijven via deze link