Coronamaatregels vanaf 06/02/2021

4 februari 2021 - aangemaakt door

Beste ouders.
Op 1 februari werden de maatregelen omtrent buitenschoolse activiteiten aangepast. Die zorgden ervoor dat er voor de werkingen groepen moeten samengesteld worden van maximum 10 leden. Door beperkingen op vlak van leidingsaantallen zullen we telkens slechts 2 groepen per tak kunnen animeren. Dat wil zeggen dat max. 20 leden per tak aanwezig zullen mogen zijn.

Om deze maatregelen correct te kunnen volgen zal er iedere week een google form online worden gezet om in te schrijven. Daarmee kunnen wij dan de juiste groepen maken en jullie laten weten tot welke groep jullie behoren. We zullen proberen de groepen zo veel mogelijk hetzelfde houden om verspreiding te vermijden.

Deze google form zal iedere donderdag om 19:00 online worden gezet op de site en whatsapp.

Aarzel zeker niet om vragen te stellen aan de leiding
Alvast bedankt voor het begrip en hopelijk tot komende zaterdag!

Gecategoriseerd in :

Dit bericht is geschreven door Wiebe