PASTAFESTIJN

19 januari 2020 - aangemaakt door

Dag iedereen!

Het is eindelijk weer zo ver, Zeescouts Jan Bart nodigt jullie uit om jullie buikje rond te eten met onze overheerlijke pasta en vers gemaakte sauzen.
Voor de prijs van 13€ per volwassen (2 porties) en 7€ per kind (1 portie), kunt u komen smullen van volgende sauzen: bolognaise-, carbonara- & pestoroomsaus.

Het Pastafestijn gaat opnieuw door in CC Het Spoor, dit jaar op ZATERDAG 29 februari 2020. Wij verwelkomen jullie graag vanaf 11u30 en de keuken blijft open tot 14u. Maar niet getreurd, daarna kan u nog genieten van optredens gebracht door onze leden, gecombineerd met een stukje taart of cake.

Inschrijven kunt u doen via de volgende link
De sluitingsdag voor de inschrijvingen is 27 februari. Aarzel dus niet langer en schrijf je snel in!
Na de inschrijving ontvangt u een mailtje die de inschrijving zal bevestigen en alsook zal vragen om het totale bedrag over te schrijven op het vermeld rekeningnummer.
Voor meer informatie kan u altijd terecht bij de leiding of via groepsleiding@zeescoutsjanbart.be.

We hopen op een talrijke aanwezigheid!
Alvast bedankt en tot dan!

De Leiding van Zeescouts Jan Bart

Dit bericht is geschreven door Wiebe