30 september: praatcafé, opening lokaal én 50 jaar

13 september 2017 - aangemaakt door

Zaterdag 30 september is er niet enkel de opening van ons nieuw lokaal, maar ook het praatcafé en de kickoff van 50 jaar Zeescouts Jan Bart.

Praatcafé

Het scoutsjaar is net uit zijn startblokken geschoten en dit is voor jullie ouders het ideale moment om de leiding wat beter te leren kennen. Alle takken eindigen hun activiteiten om 17u30 aan ons nieuw lokaal en dit is het uitgelezen moment om de leiding van uw jonge telgen of uw tieners wat beter te leren kennen. Heb je vragen over het kamp, groepsweekend of de jaarlijkse roei- en zeilweek, dan is dat de ideale gelegenheid om deze te stellen.

Opening nieuwe Keet

We hebben er lang aan gewerkt, maar nu is het eindelijk zover, ons nieuw lokaal is klaar voor gebruik. We nodigen iedereen uit om dit mee te komen vieren, maar wel graag eerst even laten weten aub. Het officieel gedeelte staart rond 19u.

Uitnodiging opening nieuw lokaal Zeescouts Jan Bart

Een andere naam

Wist je dat we vroeger een lokaal in de Arendswijk hadden genaamd ‘Kapershuis I’? En dat de (oude) keet eigenlijk de naam ‘Kapershuis II’ droeg? Moeten we die traditie verder zetten en onze nieuwe Keet nu voortaan ‘Kapershuis III’ noemen? Of heb je een andere voorkeur? Je kan stemmen voor de nieuwe naam!

Wat het dan uiteindelijk zal worden, maken we bekend op de avond zelf.

50 jaar Zeescouts Jan Bart

50 jaar, dat kunnen we niet onopgemerkt laten passeren. Daarom staan er dit jaar heel wat activiteiten in het teken van 50 jaar. Op 30 september geven we het startschot en kom je te weten wat we zoal van plan zijn.

Dit bericht is geschreven door Simon