Opening Vaarseizoen 2016

28 maart 2016 - aangemaakt door

Wij willen jullie van harte uitnodigen voor Opening Vaarseizoen. Dit vindt plaats op 16 (wandeling) en 17 april (bbq) aan de gebouwen van de Provincie in De Gavers.

Zie ook het Facebook Event

Gaverswandeling (zaterdag)

Keuze uit een wandeltocht van 6 of 12 km.
Starten aan de wandeling kan tussen 08:00 tot 15:00 voor de luttele prijs van €2, daarvoor krijg je zelf een gratis drankje.
Start en inschrijven in het bezoekerscentrum van de Gavers (zaal in het nieuwe gebouw). Eikenstaat 131, Harelbeke.

Plechtige opening vaarseizoen (zondag)

10:00  Herdenking aan de gedenksteen van Karel Declercq
11:00  Plechtige opening & apero
12:00  Barbecue
14:00  Scoutsactiviteit voor de leden en begeleide zeiltochten

Inschrijven voor bbq via ovs@zeescoutsjanbart.be en kost €16 (€11 voor kinderen < 12 jaar).
We vragen om over te schrijven op BE50 7340 4053 7218 (Vriendenkring Zeescouts Jan Bart).
Gelieve in te schrijven voor woensdag 13 april.

Zondag zijn er doorlopend activiteiten van onze leden. De verkenners zeilen van 10 tot 14u.
Vanaf 14u zijn er begeleide zeiltochten voor iedereen die zich op het water wil wagen.
Voor de andere takken is er in de namiddag scoutswerking voorzien. De scheepsmakkers zullen roeien en de jongere takken houden ook een plezierige activiteit.

Alle opbrengsten gaan integraal naar de bouw van onze Nieuwe Keet. We hopen op een talrijke opkomst.

OVS-16-flyer-wandelingOVS-16-flyer-bbq

Gecategoriseerd in :

Dit bericht is geschreven door Simon