De nieuwe keet kick-off

24 maart 2014 - aangemaakt door

We starten een grootschalig project. Het huidige lokaal gelegen aan de Gavers, ‘de Keet’ genaamd, is op het einde van haar bestaan. De houten werfkeet heeft er meer dan 30 jaar dienst op zitten, de sporen van verval zijn duidelijk zichtbaar. Omdat opknappen niet meer volledig lukt, hebben we besloten om een compleet nieuwe Keet te plaatsten. Dit project, gedragen door de groep en getrokken door de vzw Vriendenkring Zeescouts Jan Bart, vraagt natuurlijk een hele planning en budget.

We leggen u graag het volledige project uit om hiermee dan officieel van start te gaan. U komt te weten wat we van plan zijn, hoe we dit gaan doen en op welke termijn. We brengen ook in kaart hoe we dit financieel willen rond krijgen.

Uiteenzetting 40 jaar de Gavers

Aansluitend op de kick-off brengt Jean-Pierre De Roo (ex-voorzitter Vriendenkring, gids in de Gavers) ons een uiteenzetting over de Gavers. We zijn allemaal nauw verbonden met deze plas, ons actieterrein, maar weinigen onder ons weten iets van de geschiedenis hier van. Met behulp van archiefmateriaal neemt Jean-Pierre ons mee op een wandeling in de ontstaansgeschiedenis van de Gavers en dus ook deze van Zeescouts Jan Bart.

Concreet

Vrijdag 11 april 2014
Bezoekerscentrum de Gavers: Eikenstraat Harelbeke – parking zuid
18u00 De nieuwe Keet kick-off