Groepsweekend

7 november 2011 - aangemaakt door

Naar jarenlange traditie gaan we binnenkort weer op groepsweekend!

We trekken richting Westouter om daar met de ganse groep te spelen, praten, wandelen en nog zo veel meer!

Wanneer gaan we? We spreken allemaal af op donderdag 10 november om 19u aan de keet. Na de groepsformatie rijden we samen naar de locatie. Het weekend eindigt op zaterdag 12 november om 14u30 in Westouter.

Waar gaan we heen? Het weekend gaat door in ‘t Eksternest in Westouter.

Hoeveel zal dit kosten? We willen alle ouders vragen om hun kind €25 cash mee te geven dat op vrijdag aan de schipper van de tak afgegeven kan worden. Hiermee voorzien we eten enovernachting.

Wat neem je zeker mee? Perfect uniform, wasgerief, slaapzak, onderlaken, kussensloop, teddybeer en je glimlach!

Gelieve ook tegen 7 november de leiding van de tak van je zoon/dochter te laten weten of jouw scout al dan niet meegaat, zo weet de leiding hoeveel eten ze precies moeten voorzien.

Het adres:

’t EKSTERNEST

Poperingestraat 36
8954 Westouter

Voor verdere vragen kan je altijd de leiding van je zoon/dochter contacteren:

zeehondjes@zeescoutsjanbart.be, welpen@zeescoutsjanbart.be, scheepsmakkers@zeescoutsjanbart.be of verkenners@zeescoutsjanbart.be

De telefoonnummers van de respectieve leiding vind je in de kluiver.

Tot dan!

De leiding

Gecategoriseerd in :,

Dit bericht is geschreven door Gilles