Pastafestijn 4 maart

5 februari 2018 - aangemaakt door

Liefste zeescout, ouder, sympathisant, ..

Het is eindelijk weer zo ver, Zeescouts Jan Bart nodigt jullie uit om jullie buikje rond te eten met onze overheerlijke pasta en vers gemaakte sauzen.
Voor de prijs van 13€ per volwassen en 9€ per kind, kunt u komen smullen van volgende sauzen: Pestoverde, Bolognaisesaus & carbonarasaus.

Dit jaar gaat het Pastafestijn door in CC Het Spoor op zondag 4 maart. Wij verwelkomen jullie graag vanaf 11u30 en de keuken blijft open tot 14u. Maar niet getreurd, nadat iedereen zich te vol gedaan heeft aan de overheerlijke pastagerechten, zal u kunnen genieten van optredens gebracht door onze eigen leden. Dit jaar zal in de foyer ook een tentoonstelling te zien zijn in het kader van 50 jaar Zeescouts Jan Bart bestaan. Foto’s van vroeger zullen er te zien zijn, oude documenten worden er tentoongesteld en zoveel meer, zeker de moeite dus!

Inschrijven kunt u doen via: https://goo.gl/forms/kbgPAlP2TXRHXd2x2
De sluitingsdag voor de inschrijvingen is 1 maart. Aarzel dus niet langer en schrijf je snel in!
Na de inschrijving ontvangt u een mailtje die de inschrijving zal bevestigen en alsook zal vragen om het totale bedrag over te schrijven op het vermeld rekeningnummer, alvast bedankt.
Voor meer informatie kan u altijd terecht bij de leiding.

We hopen op een talrijke aanwezigheid!
Tot dan!

De Leiding van Zeescouts Jan Bart

PS: de week ervoor, vrijdagavond 23 februari kan u in ons nieuwe lokaal DOK27 genieten van een streekbiertje (of twee) op de Streekbierenavond van de loodsen ten voordele van hun zeilkamp naar Griekenland.

Dit bericht is geschreven door robbe