Opening Vaarseizoen ’17

11 april 2017 - aangemaakt door

Ahoy,
Voor veel groepen al een traditie, maar voor zeescouts Jan Bart nog in de kinderschoenen maar we werken er aan. Het wordt één van de feesten om naar uit te kijken, vooral voor de varende takken want na een winter van hard labeur en een Paasvakantie van de zeil/roeiknepen onder de knie te krijgen, zetten ze op 23 april ’17 hun beste beentje voor.
Opening Vaarseizoen vieren met de hele groep en verschuiven we onze werking naar zondag.
Plaats van het gebeuren is het provinciaal Domein De Gavers, op en rond het water.
programma

1000 openingformatie aan het monument van Karel de Clercq, verwelkoming varende takken en klaar maken van de vloot
1030 start van de parade van lelievletten en terhi’s
1100 officiële doop van de vierde vlet
1130 receptie
1200 – 1400 bbq
1400-1700 takwerking
1700 slotformatie

Voor de ouders, sympathisanten , vriendenkringers, oud-leden zijn er rondvaarten voorzien met lelievletten, ook is er de mogelijkheid tot kajak en kano.
Een speciale oproep naar oud-leden, oud-leiding, ga op zoek naar je oud uniform en trek het aan en kom zeker af. Bedoeling is dat we jullie vastleggen op een groepsfoto van oud-leiding. We starten met de voorbereiding van de viering van 50 jaar Zeescouts Jan Bart in 2018.
Voor deelname aan de barbecue vragen we 16 euro, leden onder de 12 jaar betalen 11 euro. Inschrijven kan via OVS@zeescoutsjanbart.be. Overschrijven doe je via het rekeningnummer BE50 7340 4053 7218 (Vriendenkring Zeescouts Jan Bart.)

We hopen op een grote opkomst en veel zon.
Tot zondag 23 april 2017,
De leiding

Dit bericht is geschreven door Wiebe