Pastafestijn (28-02-2016)

6 februari 2016 - aangemaakt door

Na de succesformule van vorig jaar zijn we terug met een nieuwe editie van ons pastafestijn! Hierbij wensen we jullie dan ook opnieuw vriendelijk uit te nodigen voor dit evenement dat zal plaatsvinden op 28 februari in de grote zaal van het jeugdcentrum ’t Sas in Harelbeke. Voor de prijs van 12 euro per volwassene (9 euro voor kinderen en leden van andere jeugdbewegingen) kan u vanaf 11u à volonté genieten van onze overheerlijke pastagerechten. We bieden de keuze uit drie verschillende sauzen: Bolognese, Quattro formaggi of Scampi Diabolique. Daarnaast zijn ook talrijke acts van de leden en leiding voorzien, alsook een Bingo!

Inschrijven doet u door te mailen naar pastafestijn@zeescoutsjanbart.be met de vermelding van het aantal personen (volwassenen/kinderen) en uw voorkeur van saus. De inschrijvingen worden gesloten op 24 februari. Voor meer info kan u altijd terecht bij de leiding!

Hopelijk tot dan!

flyer pastafestijn

Dit bericht is geschreven door Wiebe