Groepsweekend ’15

4 november 2015 - aangemaakt door

Beste zeescout, ouder

Naar jarenlange traditie gaan we binnenkort terug op groepsweekend!
We trekken
richting het vertrouwde Hoge Duin om daar met de ganse groep toffe spelletjes te spelen, avonturen te beleven en eens goed te ravotten!

We spreken allemaal af op vrijdag 13 november om 19u aan de Keet.
Na de groepsformatie rijden we samen naar de locatie.
Het weekend eindigt op zondag 15 november om 16u in Oostduinkerke.

Het weekend gaat door in De Hoge Duin in Duinkerke, een prachtige locatie met grote
duinen, kortom een terrein waar zeescouts zich direct thuis voelen.

We willen alle ouders vragen om hun kind €30 cash mee te geven dat op vrijdag aan de schipper van de tak afgegeven kan worden. Hiermee voorzien we lekker eten en een super overnachting.

Dit heb je allemaal nodig:
Perfect uniform, verse kleren, keukenhanddoek, wasgerief, pyjama, slaapzak, onderlaken, kussensloop, teddybeer en je glimlach!
Gelieve tegen 9 november de leiding van de tak van je zoon/dochter te laten weten of jouw scout al dan niet meegaat, zo weet de leiding hoeveel eten ze precies moeten voorzien.

Het adres:

De Hoge Duin
Kinderlaan 47
8670 Oostduinkerke

Voor de nieuwsgierigen, hier kan je een kaartje terug vinden.

Voor verdere vragen kan je altijd de leiding van je zoon/dochter contacteren.
De telefoonnummers van de respectieve leiding vind je in de kluiver. Wie de brief wil uit printen kan hem hier terug vinden.

Tot dan!

De leiding

Dit bericht is geschreven door Wiebe