Groepsweekend

16 oktober 2014 - aangemaakt door

Beste zeescout, ouder

Naar jarenlange traditie gaan we binnenkort terug op groepsweekend! We trekken richting het vertrouwde Merkenveld om daar met de ganse groep toffe spelletjes te spelen, avonturen te beleven en eens goed te ravotten!

We spreken allemaal af op vrijdag 7 november om 19u aan de Keet. Na de groepsformatie rijden we samen naar de locatie. Het weekend eindigt op zondag 9 november om 16u in Zedelgem.

Het weekend gaat door in Merkenveld in Zedelgem, een prachtige locatie met              grote     speelvelden en een bos vol avontuur.

We willen alle ouders vragen om hun kind €25 cash mee te geven dat op vrijdag aan de schipper van de tak afgegeven kan worden. Hiermee voorzien we lekker eten en een super overnachting.

Dit heb je allemaal nodig: Perfect uniform, verse kleren, wasgerief, pyama, slaapzak, onderlaken, kussensloop, teddybeer en je glimlach!

Opgelet Verkenners en loodsen dienen ook een luchtmatras of matje mee te nemen.

Gelieve tegen 4 november de leiding van de tak van je zoon/dochter te laten weten of jouw scout al dan niet meegaat, zo weet de leiding hoeveel eten ze precies moeten voorzien.

Het adres:

Merkenveld Merkenveldweg15  8210 Zedelgem

Voor verdere vragen kan je altijd de leiding van je zoon/dochter contacteren. De telefoonnummers van de respectieve leiding vind je in de kluiver.

Tot dan!

De leiding