Dagje zee

2 oktober 2014 - aangemaakt door

Zoals het hoort voor een echte zeescout, trekken we ook dit jaar terug met zijn allen naar Oostende om er het strand onveilig te maken. Het wordt net als vorige jaren een dag vol plezier!! Ons tripje naar zee staat dit jaar gepland op zaterdag 12 oktober, afspreken doen we met zijn allen om 9u aan het station van Harelbeke. Omstreeks 17u30 zijn we daar terug, als de treingoden ons natuurlijk gunstig gezind zijn!
Voor de zeescouties die van iets verder moeten komen en het station van Kortrijk daarom dichter is, daar wordt afgesproken om 9u15 en om 17u15 passeert onze trein uit Oostende daar.

Voor een dagje zee mag je natuurlijk niet vergeten om een lunchpakket, , drankje, regenkledij (hopelijk hebben we dit niet nodig) , €6 (voor de uitstap te bekostigen), … in je rugzak te steken.

beknopt:

• 12 oktober daguitstap naar de zee
  • afspraak 9u aan het station van Harelbeke
    • 9u15 aan het station van Kortrijk
  • Vergeet lunchpakket, drankje, regenkledij,… niet
  • €6 om de reis te bekostigen
  • we zijn terug omstreeks 17u30 in Harelbeke
    • 17u15 in Kortrijk

Tot dan!

De leiding

Dit bericht is geschreven door Wiebe