Dag van de Zeescouts

23 september 2010 - aangemaakt door

Eerst en vooral: bedankt aan iedereen die een kijkje is komen nemen aan onze stand op de braderie! Helaas viel het weer wat tegen op zondag, maar toch hadden we meer dan 230 mensen die zijn komen barbecuen!

Deze zaterdag (25 september) is het Dag van de Zeescouts in de Gavers. Alle kindjes (en dus ook hun vriendjes en vriendinnetjes) zijn van harte uitgenodigd om eens te komen kijken wat Zeescouts nu allemaal inhoudt. Afspraak om 14u aan de Gavers, ingang Eikenstraat (je zal ons wel vinden ter hoogte van de zeil- en surfclub). Een 4-uurtje wordt voorzien en omstreeks 17u is de vergadering gedaan.

Tot dan!

P.S. Vergeet je niet een paar extra kleren en een handdoek mee te brengen? Je zou wel eens nat kunnen worden 😉

Tags : ,

Gecategoriseerd in :, ,