Naar het scoutcentrum

1 augustus 2008 - aangemaakt door

Voor de ouders die hun kroost brengen/halen: let er op dat je niet naar Veere zelf moet rijden, je geraakt daar immers het kanaal niet over.

Rijden tot in Middelburg, net voor de eerste brug rechts afslaan. Die weg volgen tot het eerste rondpunt, daar de eerste afslag (rechts) nemen. Net na het bruggetje kan je links afslaan. Blijven volgen, op het kruispunt rechtdoor gaan (de doodlopende straat) Op het einde gaat deze weg omhoog en kan je een parking op. Best op deze parking de auto zetten. De ingang van de kampplaats is op het einde van de weg.

Je kan natuurlijk ook altijd vertrouwen je routeplanner, gps of passagiers die het altijd wel beter weten… 🙂

Voor alle duidelijkheid: we zitten op het Scoutcentrum Zeeland, Wulpenburgseweg 6, 4351 PB Veere

Dit bericht is geschreven door Simon